Bestellen das, T-shirt en trui

Hieronder vind je hoe je de Scouting Ussen das, T-shirt en trui kunt bestellen. De blouse en de insignes voor op de blouse kan je alleen via de scoutshop aanschaffen. Hierover ontvang je voor de installatieweekenden meer informatie.

Een Scouting Ussen das kost € 10,-, een T-shirt kost €12,50 en een trui kost €40,-. Bij het ophalen van het T-shirt kan gepast worden en eventueel gewisseld worden met een andere maat.
De trui wordt speciaal besteld en kan gepast worden bij Scouting voordat er besteld wordt. De truien worden 2x per jaar besteld. Das en T-shirt zijn standaard op voorraad

De T-shirt zijn te bestellenin deze maten: 104, 116, 128  Uitverkocht, 140, 152, 164, S, M, L, XL.
De trui is te bestellen in deze maten: 116, 128, 140, 152, S, M, L, XL.

Je kunt betalen per overboeking door het totaalbedrag over te maken naar: NL97RABO0140408622 t.n.v. Scouting Ussen Oss. Vermeldt in de omschrijving de naam en speltak van het scoutinglid.

Let op: Zolang er niet betaald is, is de bestelling niet volledig afgerond en zullen de artikelen ook niet geleverd worden.

Voor het bestellen kun je het volgende formulier gebruiken, hier staan ook de gegvens voor betaling bij na het insturen.