De Roverscouts

De Roverscouts zijn onze jongens en meiden van 18 tot en met 21 jaar, die na de Explorers nog niet genoeg kunnen krijgen van alle scouting activiteiten.

Veel van onze leden zijn misschien ook al leiding, maar ook wij maken tijd voor onze eigen bijeenkomsten (vrijdag avond van 21:00 tot 23:00), doen acties voor een extra centje in de kas, en organiseren zoals de andere speltakken een spectaculair kamp!

Elke bijeenkomst wordt er een activiteit geregeld door één van onze leden. Dit gaat van levend Risk tot Road Rally’s en van een avond culinaire nacho’s maken tot een ouderwetse spelletjes avond.

Op kamp hebben we onze dagen gevuld met onder andere zwemmen, een crazy 88, paintballen, spelletjes en natuurlijk de gezellige avonden bij het kampvuur.

Wil je meer weten over deze speltak? Mail dan naar roverscouts@scoutingussen.nl