Formulieren

Op deze pagina vind je de 3 formulieren die binnen onze vereniging van belang zijn. Ieder aspirant lid mag 3x vrijblijvend meedraaien, wil je daarna lid worden van onze vereniging dan kun je je inschrijven via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier kun je hieronder downloaden en mag je inleveren bij de speltakleiding van de speltak waarvan je lid wil worden. In het inschrijfformulier zit ook het ziek-zwak-misselijk formulier dat hier ook los te downloaden is. Het ziek-zwak-misselijk formulier is voor de speltakleiding om  tijdens het draaien en weekenden extra informatie van de leden bij de hand te hebben.

Alleen via het mutatie formulier kan een lid uitgeschreven worden bij Scouting Ussen. Het formulier is hieronder te downloaden.